محصولات برند ترزمه
برند ترزمه (Tresemme) از سال 1947 در کشور آمریکا شروع به فعالیت کرده و توسط کمپانی گادفری تاسیس شده است. کلمه ترزمهبه خاطر کارشناس مشهور مو، اما ترزمه نام گذاری شده است و ریشه کلمه از زبان فرانسوی گرفته شده است و به معنای دوستداشتنی میباشد. در ابتدا محصولات این برند فقط برای سالنهای زیبایی تولید میشد و سپس گسترش یافت و در سال 2010 توسطکمپانی بزرگ یونیلیور خریداری شد.
درباره برند ترزمه
ترزمه نخست وزیر پیشین بریتانیا و هم چنین نام تجاری برای برند امریکایی چند ملیتی تولید کننده محصولات مراقبت از مو میباشد. برند ترزمی برای نخستین بار توسط Godefroy Manufacturing Company، در سنت لوئیس، میسوری، ایالات متحده آمریکا تولید شدو از سال 1947 آغاز به کار نمود . محصولات بهداشتی ترزمه از بهترین محصولات مراقبت از مو می باشد که عنوان این برند، برگرفته ازنام متخصص مشهور “ادنا امه“بوده و ترجمۀ آوایی کلمه ”بسیارمحبوب” به زبان فرانسوی است. محصولات ترزمه در نخستین سالهایتولیداتش، جهت استفاده در سالن های آرایشی استفاده میشد، اما با شهرت گرفتن نامش، به فروش عمده دست پیدا کرد. ترزمهمعتقدست هر زنی شایستهی زیبا ماندن است، بدون اینکه لازم باشد هزینه زیادی صرف کند. در سال 1968 به فردی با نام Albert Culver که سازنده محصولات مراقبت پوست و مو بود فروخته شد. و کمپانی بزرگ یونیلور در سال 2010 این برند را خریداری کرد. اینبرند فرمول هایی را برای انواع مختلف موها ایجاد کرد. محصولات این برند در سالن های زیبایی سراسر آمریکا، کانادا، بریتانیا و آسیابه خصوص برای درمان مشکلات مویی بهکار می رود.
آشنایی با موسس برند ترزمه
Edna Emme الگویی فوق العاده برای الهام بخشیدن به زنان امروز است. ادنا به عنوان فردی زیبا و باهوش، زنی پیشگام و سنت شکنبود. انسانی قوی که برای زیباییاش تحسین میشود اما دیگران آن را با هوش و سرسختیاش به خاطر دارند.
او در محل کار خود نیز یک زن پیشگام بود. رتبه شغلی او از کار روی دستگاه به اتاق هیئت ریسه ارتقا یافت. او معاون شرکت Godfroy شد، دستاوردی که در زمانی که اکثر رئیس ها و مدیران اجرایی آقا بودند، به ندرت اتفاق میافتاد. در همان شرکت Godfroy بود که ادنابرند ترزمه را تأسیس کرد. او که به عنوان یک آرایشگر در سالن زیبایی خواهرش مشغول به کار بود، به خوبی میدانست که مو چه تأثیریروی زیبایی و اعتماد به نفس فرد دارد. بنابراین در زمانی که همه محصولات تخصصی مو فقط در سالن ها موجود بودند، ادنا میخواستکه محصولات مراقبت از مو با کیفیت را به خانهها ببرد و ترزمی را به همه معرفی کند.
ادنا در سال 1938به عنوان یک پیشگام در نقش یک خانم تاجر واقعی در کاخ سفید سخنرانی کرد و به عنوان رئیس انجمن آرایشگرانبین المللی مستقیما صنعت مو و زیبایی را تحت تأثیر قرار داد. او تلاش میکرد تا در مسیر حرفهای و شخصی راه را برای زنان دیگرهموار کند. ادنا توانست بر صنعت مو و زیبایی تأثیر بسیار زیادی بگذارد و به تنهایی این کار را کرد.
شعار برند ترزمه
از همان ابتدای کار، برند ترزمی به یک حقیقت ساده اذعان داشت: هر زنی لیاقت این را دارد که نسبت به خود حس خوبی داشته باشد وفوق العاده به نظر برسد، درست مثل زمانی که از سالنهای زیبایی بیرون میآیند. ترزمی خود را وقف تولید محصولات مراقبت از مو وحالت دهنده مو کرده، محصولاتی با کیفیت محصولاتی که در سالنها عرضه میشوند ولی با قیمتی بسیار مناسبتر از آنها. محصولاتیکه الهام گرفته از محصولات آرایشگاهی بوده و مورد آزمایش قرار گرفتهاند. این محصولات به شما کمک میکنند تا استایل ویژه خود راداشته و حس زیبایی و خوب سالنها را هر روز تجربه کنید. برند ترزمه همچنان در حال ارتقاء محصولاتی است که به ما اعتماد بنفس واستقلال میبخشند. محصولاتی که به ما این قدرت را بدهند که همانند ادنا به سمت چالش های پیش رو قدم پیش بگذاریم زیرا هیچ کسهمانند ادنا از قدرت موها در افزایش اعتماد بنفس خانم ها خبر ندارد.